fredag 27. februar 2015

Oppdrag 16 - Info om meg!

Heisann!
Bildekjelde (HER)
I dag var oppgåva å enten å skrive om korleis det er å vere ungdom i 2015, eller å skrive korleis ein god blogg er. Eg valgte å skrive korleis det er å vere ungdom, og korleis det er å vere meg!

Navn: Karen
Alder: 15 år
Bosted: Sandnes
Familie: mor, far, tre søsken, og ein hund
Skole: Lundehaugen

Dagen min:
Kvar morgon har eg vekkerklokka på 06.30, men eg står sjeldant opp før 07.00. Så kler eg meg og går ned og lufter hunden vår Goddi. Eg går ein god tur, før eg kjem inn og lager mat til Goddi. Deretter går eg opp og et frukost og smører nistemat. Derretter går eg opp å sminker meg, og så spring eg alt eg kan til bussen for å rekke skulen.

På skulen har me mange forskjellige fag, men blant anna matte, norsk, gym, valgfag og mange fleirne! Eg synes det å gå på skulen både er stress, men også veldig kjekt og lærerik!

Etter skulen går eg eller tar buss heim. Når eg kjem heim et eg lunsj, og gjer lekser. Om ettermiddagen er eg enten på trening, på sang, teater, eller med venner. Kvar helg jobbar eg som servitør. Eg legg meg i 22-23 tida.

Dette var då altså ein kort oppsummering av dagen min!

Kvar er eg om 10 år:
Om ti år tenkjer eg at eg er ute i jobb, eller studerer. Eg håper eg enten har gifta meg eller hvertfall har ein kjærast.

Kjæreste eiendel:
Det trur eg må bli macen min, med alle bileta på, eller alle fotoalbuma me har.

Forbilde:
Eg har eigentleg ingen forbilder, men eg blir inspirert av mange! Det som inspirerer meg er ofte mennesker rundt meg eller mennesker eg møter på.

Livsmotto:
Hakuna matata! ( Det betyr ingen bekymringer)

Det var då litt om meg, så håper eg du har blitt litt betre kjend med meg enn det du var frå før!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar